Reise

Highlights of My Trip to Edinburgh

For to uker siden hadde jeg gleden av å tilbringe en herlig helg med min kjære i denne vakre byen. Jeg tok så mange fine bilder som jeg vil dele med dere så jeg har laget en del collager for å vise...

Farris bad

Here I come!I dag drar jobben til Farris bad i Larvik. Gleder meg til massasje og godt selskap med koselige mennesker. Er bare fra i dag til i morgen, men man må jo ha med klær til middagen på kvel...

Beautiful Manchester. What a trip!

I begynnelse av denne uken tilbragte jeg 1 natt på The Hilton i Manchester, og rommet var helt nydelig. Var i Manchester for å se en konsert med City and Colour. Været var som alltid utrolig ustabi...

A guide to the beautiful medieval City of York in England

På min reise for noen helger siden var jeg så heldig å få oppleve vakre York. Vi hadde to hele dager i byen og jeg elsket hvert sekund. Byen er en perfekt blanding av moderne møter gammelt. Tenkte ...

A place of wonder - The Lake District

Min Roadtrip i helgen startet i The Lake District, nærmere bestemt Windermere. Vi hadde booket oss inn på det flotte Macdonald Old England Hotel and Spa. Tydeligvis hadde vi booket oss inn på hotel...

Jeg skal ut å reise igjen

Og denne gangen bærer det avgårde til England. Jeg skal på road trip med en venn, og det skal bli så deilig med en langhelg fra torsdag til mandag.Turen går fra Manchester til et sted som heter Lak...

Come fly with me. Reise tips!

Da har jeg kommet meg til New York. Har vært i gledes rus i hele dag, og nå er jeg endelig her.Det at jeg bor alene og faktisk må gjør en del på egenhånd syns jeg faktisk er utrolig interessant for...

A weekend in Langesund og Karpe konsert

For en herlig helg jeg har hatt dere. Late dager ved stranda, hyggelig selskap, god mat og masse godt i glasset. Våknet opp til denne herlige sola hver dag Herlig Krogshavn Mitt første...

In one month I'm going to New York

Ååååå herregud som jeg gleder meg. Kan ikke tro at om 1 måned så sitter jeg på flyet til The city of all cities. Jeg er så heldig som har min bestevenninne der borte nå, så hun kan vise meg byen fr...

Strandløve

Det er veldig deilig å være hjemme igjen, men jeg savner sola. Det er kjempe deilig at det er varmt ute, men noen solstråler kunne jeg vel fått. Siden jeg savner sydenlivet kommer det et lite innle...

Feriens siste outfit ( Crazy, Sexy, Cool)

Hei alle sammen. Nå er jeg hjemme igjen, og sitter ute i sola med en kopp te. Hadde en fantastisk siste kveld på Gran Canaria med gode venner, en aldri så liten bursdags feiring og masse dansing. T...

My kind of heaven

Amazing Something that is so wonderful, it is hard to find the words to match. Something that makes your heart beat faster or your heart melt. Something that tops everything else, and always crosse...

Frynse glede og et fantastisk nytt smykke

Det har ikke blitt så mye blogging fra syden, men noen outfit har dere hvert fall fått :) Nå har vi hatt vår siste dag i sola, men hører det er knall vær hjemme så da gjør det ingen ting å dra hjem...

Colorama, an outfit!

Akkurat kommet inn døra fra enda en herlig dag på stranda. Blir trist av å tenke på at i morgen er den siste dagen vi har i sola. Vi drar hjem på lørdag, men hører det er fint vær hjemme så da går ...

Tropical Treat "Love it, love it, love it

I går var den store tapas kvelden. Vi har et fast sted vi går til som heter El Gaitero. Den beste tapas og servicen som finnes. Hvis du noen gang er der så må du spise blåskjell og scampi i hvitløk...

Strandliv i bilder

Kom akkurat inn døra fra en herlig dag på Amadores. Prøvde å ikke være så mye i sola i dag siden jeg fikk gjennomgå i går, og dermed satt jeg og mamma en god stund på Amadores beach club. Utrolig s...

Outfit in the wild

La meg si det sånn jeg ser ut som en hummer i dag. Det var ganske overskyet i går, men herregud å rød jeg ble.Føles ut som jeg har tatt en aldri så liten ansiktsløftning. Er ikke brent, men ganske ...

Make my day with a colorful dress

Hadde en helt fantatisk dag i går. Det var egentlig meldt helt overskyet, men sola var vår venn. På kvelden var vi på en av mine favoritter i område Los Canarios 1. Spiste meg god og mett på en ski...

Outfit. First day out

Da har en ny dag startet og vi er klare for stranda. Står på kjøkkenet nå og lager omelett, mens jeg blogger. Multitasking sa du ;) I går spiste jeg og mamma på en fantastisk indisk restaurant, Me...

Ta Ta & BON VOYAGE!

Da er jeg på vei ut døra til Gardermoen, og laptopen er selvfølgelig med i håndbagasjen.Skal prøve å få blogget hver dag. Gleder meg til late dager i solen, med noe godt i glasset. Dette blir ikke ...

I'm going to New York baby!

New New York here I come Ååååå jeg er i ekstase akkurat nå. Althar gått i boks og turen min er bestilt. Min beste venninne Ingvild og noen andre venninner skal være i USA fra juni til august, og ...

ok, nå skal jeg skrive til dere

Hellu alle sammen.Har vært utrolig dårlig på innleggene mine i det siste, men har ikke glemt noen av dere. Helgen har gått i ett med mye moro, og ja i mine øyne inkluderer det en del å drikke på, s...

an after dinner coctail is a dessert made out of bottles

Har hatt en fantastisk helg med kjæresten min. Vi har spist, drukket, danset, sunget og ikke minst ledd utrolig mye. Jeg er så heldig som har en så fantastisk person å dele livet mitt med. En som f...

Romance on the High Seas

Herregud for en dag.Jeg har ikke fått lagt ut noen av innleggene min fordi jeg har vært uten nett. Merker hvor totalt avhengig jeg er av internett og alle dets goder, men hvertfall i morgen drar je...

A guide to Berlin Part Three

Normal 0 21 false false false NO-BOK X-NONE X-NONE ...

A guide to Berlin Part TWO

Dag 2: Fredag Ich Bin ein Berliner I dag var den store sightseeing dagen, men vi klarte litt shopping i dag også. Vi begynte turen på Brandenburger Tor, og jeg ble faktisk ganske overrasket over s...

A guide to Berlin Part ONE

Dag 1: Torsdag Jeg var der bare fra torsdag til søndag, men jeg så og opplevde så mye på kort tid at jeg deler dagene opp i flere innlegg. Det viktigste å gjøre med en gang man kommer seg av flyet...

What a day!

Kom inn døra for en time siden etter en lang arbeidsdag med mye overtid. Bloggen ble desverre nedprioritert i dag, men da jeg var på jobb fikk jeg noen herlig nyheter. Happy happy news for me : je...

Quote of the Day

Nå drar jeg til Berlin og kommer tilbake til bloggen på søndag :) Frister ikke akkurat å blogge mens jeg er i Berlin ;) Ha en strålende helg alle sammen

Jeg trenger tips til Berlin!

På torsdag går turen til Berlin med en av mine beste venniner Ajsel og jeg gleder meg så masse. Vi skal være der fra torsdag til søndag. Me like :) Skal bli deilig med en aldri så liten mini ferie....

Finn billig flyreise!!

Har noen av dere hørt om Momondo?? En utrolig bra nettside som tar seg av alt innen reise. De er ikke et reisebyrå og de selger ikke flybilletter. De bare googler flyreiser på tvers av sider, og gj...
filmguru

26, Oppegård

Denne bloggen er for deg som vil holde deg oppdatert på filmfronten, men også om min hverdag, musikk og mote. Jeg begynte med denne bloggen i november 2009. Bloggen har utviklet seg fra å være en ren filmblogg, til i dag å handle mer om min hverdag og ting som opptar meg. Håper du tar turen innom.