Reise

Highlights of My Trip to Edinburgh

For to uker siden hadde jeg gleden av tilbringe en herlig helg med min kjre i denne vakre byen. Jeg tok s mange fine bilder som jeg vil dele med dere s jeg har laget en del collager for vise...

Farris bad

Here I come!I dag drar jobben til Farris bad i Larvik. Gleder meg til massasje og godt selskap med koselige mennesker. Er bare fra i dag til i morgen, men man m jo ha med klr til middagen p kvel...

Beautiful Manchester. What a trip!

I begynnelse av denne uken tilbragte jeg 1 natt p The Hilton i Manchester, og rommet var helt nydelig. Var i Manchester for se en konsert med City and Colour. Vret var som alltid utrolig ustabi...

A guide to the beautiful medieval City of York in England

P min reise for noen helger siden var jeg s heldig f oppleve vakre York. Vi hadde to hele dager i byen og jeg elsket hvert sekund. Byen er en perfekt blanding av moderne mter gammelt. Tenkte ...

A place of wonder - The Lake District

Min Roadtrip i helgen startet i The Lake District, nrmere bestemt Windermere. Vi hadde booket oss inn p det flotte Macdonald Old England Hotel and Spa. Tydeligvis hadde vi booket oss inn p hotel...

Jeg skal ut reise igjen

Og denne gangen brer det avgrde til England. Jeg skal p road trip med en venn, og det skal bli s deilig med en langhelg fra torsdag til mandag.Turen gr fra Manchester til et sted som heter Lak...

Come fly with me. Reise tips!

Da har jeg kommet meg til New York. Har vrt i gledes rus i hele dag, og n er jeg endelig her.Det at jeg bor alene og faktisk m gjr en del p egenhnd syns jeg faktisk er utrolig interessant for...

A weekend in Langesund og Karpe konsert

For en herlig helg jeg har hatt dere. Late dager ved stranda, hyggelig selskap, god mat og masse godt i glasset. Vknet opp til denne herlige sola hver dag Herlig Krogshavn Mitt frste...

In one month I'm going to New York

herregud som jeg gleder meg. Kan ikke tro at om 1 mned s sitter jeg p flyet til The city of all cities. Jeg er s heldig som har min bestevenninne der borte n, s hun kan vise meg byen fr...

Strandlve

Det er veldig deilig vre hjemme igjen, men jeg savner sola. Det er kjempe deilig at det er varmt ute, men noen solstrler kunne jeg vel ftt. Siden jeg savner sydenlivet kommer det et lite innle...

Feriens siste outfit ( Crazy, Sexy, Cool)

Hei alle sammen. N er jeg hjemme igjen, og sitter ute i sola med en kopp te. Hadde en fantastisk siste kveld p Gran Canaria med gode venner, en aldri s liten bursdags feiring og masse dansing. T...

My kind of heaven

Amazing Something that is so wonderful, it is hard to find the words to match. Something that makes your heart beat faster or your heart melt. Something that tops everything else, and always crosse...

Frynse glede og et fantastisk nytt smykke

Det har ikke blitt s mye blogging fra syden, men noen outfit har dere hvert fall ftt :) N har vi hatt vr siste dag i sola, men hrer det er knall vr hjemme s da gjr det ingen ting dra hjem...

Colorama, an outfit!

Akkurat kommet inn dra fra enda en herlig dag p stranda. Blir trist av tenke p at i morgen er den siste dagen vi har i sola. Vi drar hjem p lrdag, men hrer det er fint vr hjemme s da gr ...

Tropical Treat "Love it, love it, love it

I gr var den store tapas kvelden. Vi har et fast sted vi gr til som heter El Gaitero. Den beste tapas og servicen som finnes. Hvis du noen gang er der s m du spise blskjell og scampi i hvitlk...

Strandliv i bilder

Kom akkurat inn dra fra en herlig dag p Amadores. Prvde ikke vre s mye i sola i dag siden jeg fikk gjennomg i gr, og dermed satt jeg og mamma en god stund p Amadores beach club. Utrolig s...

Outfit in the wild

La meg si det snn jeg ser ut som en hummer i dag. Det var ganske overskyet i gr, men herregud rd jeg ble.Fles ut som jeg har tatt en aldri s liten ansiktslftning. Er ikke brent, men ganske ...

Make my day with a colorful dress

Hadde en helt fantatisk dag i gr. Det var egentlig meldt helt overskyet, men sola var vr venn. P kvelden var vi p en av mine favoritter i omrde Los Canarios 1. Spiste meg god og mett p en ski...

Outfit. First day out

Da har en ny dag startet og vi er klare for stranda. Str p kjkkenet n og lager omelett, mens jeg blogger. Multitasking sa du ;) I gr spiste jeg og mamma p en fantastisk indisk restaurant, Me...

Ta Ta & BON VOYAGE!

Da er jeg p vei ut dra til Gardermoen, og laptopen er selvflgelig med i hndbagasjen.Skal prve f blogget hver dag. Gleder meg til late dager i solen, med noe godt i glasset. Dette blir ikke ...

I'm going to New York baby!

New New York here I come jeg er i ekstase akkurat n. Althar gtt i boks og turen min er bestilt. Min beste venninne Ingvild og noen andre venninner skal vre i USA fra juni til august, og ...

ok, n skal jeg skrive til dere

Hellu alle sammen.Har vrt utrolig drlig p innleggene mine i det siste, men har ikke glemt noen av dere. Helgen har gtt i ett med mye moro, og ja i mine yne inkluderer det en del drikke p, s...

an after dinner coctail is a dessert made out of bottles

Har hatt en fantastisk helg med kjresten min. Vi har spist, drukket, danset, sunget og ikke minst ledd utrolig mye. Jeg er s heldig som har en s fantastisk person dele livet mitt med. En som f...

Romance on the High Seas

Herregud for en dag.Jeg har ikke ftt lagt ut noen av innleggene min fordi jeg har vrt uten nett. Merker hvor totalt avhengig jeg er av internett og alle dets goder, men hvertfall i morgen drar je...

A guide to Berlin Part Three

Normal 0 21 false false false NO-BOK X-NONE X-NONE ...

A guide to Berlin Part TWO

Dag 2: Fredag Ich Bin ein Berliner I dag var den store sightseeing dagen, men vi klarte litt shopping i dag ogs. Vi begynte turen p Brandenburger Tor, og jeg ble faktisk ganske overrasket over s...

A guide to Berlin Part ONE

Dag 1: Torsdag Jeg var der bare fra torsdag til sndag, men jeg s og opplevde s mye p kort tid at jeg deler dagene opp i flere innlegg. Det viktigste gjre med en gang man kommer seg av flyet...

What a day!

Kom inn dra for en time siden etter en lang arbeidsdag med mye overtid. Bloggen ble desverre nedprioritert i dag, men da jeg var p jobb fikk jeg noen herlig nyheter. Happy happy news for me : je...

Quote of the Day

N drar jeg til Berlin og kommer tilbake til bloggen p sndag :) Frister ikke akkurat blogge mens jeg er i Berlin ;) Ha en strlende helg alle sammen

Jeg trenger tips til Berlin!

P torsdag gr turen til Berlin med en av mine beste venniner Ajsel og jeg gleder meg s masse. Vi skal vre der fra torsdag til sndag. Me like :) Skal bli deilig med en aldri s liten mini ferie....

Finn billig flyreise!!

Har noen av dere hrt om Momondo?? En utrolig bra nettside som tar seg av alt innen reise. De er ikke et reisebyr og de selger ikke flybilletter. De bare googler flyreiser p tvers av sider, og gj...
filmguru

26, Oppegrd

Denne bloggen er for deg som vil holde deg oppdatert p filmfronten, men ogs om min hverdag, musikk og mote. Jeg begynte med denne bloggen i november 2009. Bloggen har utviklet seg fra vre en ren filmblogg, til i dag handle mer om min hverdag og ting som opptar meg. Hper du tar turen innom.